sâmbătă, 22 noiembrie 2014

File de poveste...

Un cadru de poveste cum nu credeam ca vom gasi ne-a ajutat sa strangem cateva fotografii dragute pentru The5thElement si Daniela Ciocan Make-up.

Este prima mea sedinta foto "neoficiala". Fetele sunt prietenele mele si alaturi de ele am reusit sa fac ceva ce nu am mai facut niciodata: o sedinta foto. Cred ca mi-au lipsit multe elemente tehnice (probabil si cunostiinte), dar a fost distractiv. Fetele sunt foarte frumoase, nu au avut nevoie de retusari. Si natura a fost la fel de prietenoasa. Nu am avut nevoie de foarte multe locuri, am folosit doar doua - trei  coltisoare din parc. Timpul a fost destul de scurt si vremea nu era prea prietenoasa: nu era tocmai vremea pantofilor fara dres !

Adevarul e ca toamna ne-a aratat cea mai frumoasa fata a ei. Parcul Carol are cateva coltisoare de vis, rupte din poveste.Povestea este despre frumusete, despre pantofi, despre cum te poti aranja toamna asta.

Sper sa va placa!

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu