duminică, 22 noiembrie 2015

Miss Lonely



Am vazut-o de ceva timp, venea pedaland din padure cu bicicleta. Era unica, mai ales ca pe camp nu erau subiecte.
 Epuizasem totul.
O priveam cum pedaleaza. Nu se grabea nicaieri,parca plutea.
Asteptasem toata ziua un subiect care sa treaca pe sosea, si nimic.
Din pacate eram foarte departe pentru a-i face o fotografie (nici obiectivul nu ma ajuta)
Ca prin minune se opreste sa se odihneasca. Si chiar daca nu mai e pe bicicleta, frumusetea cadrului persista.
Si dintr-o data, mi-am dat seama ca povestea mea are o rezolvare datorita secolului in care traiesc: mi-am amintit ca am iesit cu prietenii cu ATV-urile. Am oprit un ATV si l-am rugat spre sofer sa goneasca pana aproape de ea. Cand ne-am apropiat, am incetinit din timp ca sa ma pot apropia, tiptil, tiptil.
Am coborat.
Am reusit sa o fotografiez asa cum am fost invatata: urmareste linii, condu privitorul spre subiect, anticipeaza situatii.
A stiut ca o fotografiez, dar mi-a dat voie prin tacerea ei.
Multumesc, calatorule !

"Simplitatea inseamna sa faci calatoria acestei vieti doar cu bagajul strict necesar."
C.D. Warner



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu